lördag 31 oktober 2009

Ny lägenhet


Då är man äntligen på plats i Kristianstad. Efter ett litet pekfinger från min älskade vän maria så har jag förstått att jag får bli bättre på att uppdatera min blogg. Trodde inte det var någon som följde den. Så här kommer ett nytt tappert försök att hålla min blogg uppdaterad.
Klockan 05.00 ringde klockan i torsdags morse. Jag vaknade stel i ryggen efter att ha sovit på soffan hela natten. Bråkat mej pojkvännen, nej. Gått med på pojkvännens planeringsplaner, ja.
Packade iordning det sista i lägenheten och sedan satte vi oss att vänta på flyttgubbarna.
Klockan 08.50 dök flyttkillarna upp, 50 minuter för sent, sånt som händer. Kan definitivt rekomendera dem; Göteborgs Flytt och Tunglyft.
Packade in hela lägenheten i en lastbil på lite mer än en timma, varav de begav sej ner till Kristianstad.
Efter lite städning och en flottig frukost på McDonalds så begav vi oss efter dem.
Väl nere i Kristianstad var det bara att flytta in hela lägenheten och ovanför har ni resultatet av vardagsrummet. Ganska fint om jag får säga det själv.
Känner mej nu redo att börja mitt liv nere i skåne, skall bli mycket spännande.
Puss på er!!!

2 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut. Hoppas att ni ska trivas bra och att du kommer hem och hälsar på ibland. Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut! Ååå jag älskar Skåne!

    SvaraRadera