lördag 21 november 2009

Blogg

Hej hej.
Det här med bloggandet är ta mej tusan inte det enklaste. Man måste ju ha något intressant att skriva varenda jäkla dag, är det nåns liv som verkligen är så intressant?

Självklart kan jag skriva att jag vaknade nån gång efter 9 och sen gick jag upp och åt frukost samtidigt som jag tittade på mitt inspelade avsnitt av mammas pojkar, sedan bla bla bla bla.

Hur intressant är det. Hatten av till alla er lyckade bloggmäniskor.

Trodde faktiskt inte att det var så många som läste min blogg, men efter att jag har varit dålig på att skriva så har jag fått lite pekfingrar så jag ska genast bättra mej.

En gång om dagen ska det bli, kan ju försöka ta det samtidigt som mitt minipiller alarm ringer, eller nåt ;)

Johan har varit hos mej hela den här veckan så det har varit mysigt. Nu sitter jag framför datorn och väntar på att han ska vakna så att vi kan gå ner på stan en sväng.
Han börjar jobba klockan 14 så det kan ju vara mysigt att umgås lite innan han börjar jobbet.
Nu låter det som att allt har löst sej med jobb för Johan, men det kan jag ju säga att det inte har gjort. Det verkar som han kommer jobba mestadels i Malmö, så vi får väl helt enkelt se hur vi ska kunna hålla ihop vårat förhållande. Allt löser sej på ett eller annat sätt.

Jag ska lägga all min kraft på att få mitt liv att funka i Kristianstad och så får vi se vad som händer. Ensam är stark, eller vad är det man säger :)

Puss på er.

2 kommentarer:

  1. Det är nog så att dom flesta tar sig en morgonpromenad runt sina bestämda sidor på internet. Och när man då får läsa samma jävla inlägg varendaste dag på en speciell sida får man hojta till och uppmärksamma bloggerskan om detta :)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, haller med Julllius.. nu slutar jag snart promenera förbi denna sidan!!!

    SvaraRadera