söndag 13 september 2009

Body Balance

Åhhh, så skönt!!

Nu är jag helt uttömd och redo för ännu en arbetsvecka :) Det är så himla skönt att bara släppa allt och inte tänka på lägenheter, flytt, uppsägning av abonnemang, krosslistor, ombyggnader och all annan skit som hänger över en.
Jag kan verkligen rekomendera ett body balance pass för att rensa huvudet, ge det några gånger bara :)

Min pappa var här idag, han hade kollat upp lite med lägenheten som jag planerar att köpa. Enligt bostadsrättsföreningen så ligger den på ett överpris, så nu får jag tuffa till mej och ge ett lägre bud. Hoppas verkligen att det går vägen.
På tisdag ska jag träffa banken så får vi se vad de säger, de känner ju till läget och hur priserna ligger så jag kan säkert få lite tips där. Wish me luck!!

Nu ska jag räkna lite inför en ombyggnad på onsdag och sedan blir det till att hoppa i loppelådan!

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar